Hírek > Könyv  


Civil Európa Hírlevél
feliratkozás
Adja meg e-mail címét:

NO LOGO
Naomi Klein
2005-01-17

Naomi Klein No Logo címû könyve a megjelenése pillanatában bestseller lett, az elmúlt négy évben 18 nyelven jelent meg. A könyv elsõsorban a mai globális fogyasztói világ társadalmi, kulturális és gazdasági problémáival foglalkozik.

Elindul a leginkább láthatótól: a reklámoktól, bemutatja a reklámüzlet szédítõ felfutását, az életünket behálózó marketingpraktikákat, valamint kitér többek között azokra a civil és ellen-kulturális mozgalmakra is, amelyek a fogyasztói világgal, a konzumerizmussal szemben igyekeznek üzeneteket megfogalmazni, alkotásokat létrehozni vagy alternatív életlehetõségeket kialakítani.

AMF Kft, Tudatos Vásárlók Egyesülete
Budapest, 2004
ISBN 963 214 382 5
459 oldal
3950 forint

Megrendelhetõ: Nonprofit Könyvesbolt
Internet: www.europeanhouse.hu
E-mail: info@europeanhouse.hu

Szerző: Naomi Klein

Civil Európa Hírlevél hírei
Hírek külföldről
Hírek itthonról
 
Programfelhívások
Beszámoló programokról
Pályázatok
Könyv
Forrás
Beszédes statisztika
Olvasóink kérték
Hírek angolul
 
     Téma     
 
Összes hír
 
Civil Európa/Európa Ház
Kapcsolat | Nyilatkozat